Livrarea produselor la nivel național

Pachetele pe stoc sunt în general expediate în intervalul 1 zi - 3 zile de la primirea confirmării plății și sunt expediate prin curierat rapid cu posibilitatea urmăririi stadiului expediției online (produsele comandate după ora 12.00 vor fi livrate a doua zi oriunde în țară).

Livrarea este gratuită în toată țara pentru comenzi ce depășesc suma de 1000 Lei (tva exclus).

Pentru comenzi ce nu depășesc suma de 1000 Lei (tva exclus), costul transportului este de minim 18 Lei pentru pentru primele 2 kg/destinație, fiecare kilogram suplimentar taxându-se cu 1,5 Lei, exclus TVA.

Livrarea gratuita mai este disponibila la nivelul Municipiului Bacau, cu termen de livrare de 4 ore.

În cazul localităților care se află în afara ariei de acoperire a curierului se va solicita posibilitatea ridicarii coletului de la cel mai apropiat centru , iar daca clientul nu se poate deplasa, se va aplica o suprataxă de minim 30 Lei/comandă pentru primele 2 kg/destinație, fiecare kilogram suplimentar taxându-se cu 1,5 Lei, exclus TVA. Vă rugăm să consultați link-urile companiilor de curierat:

https://sameday.ro/

https://www.fancourier.ro/

In cazul in care doriti sa plasati o comanda si aveti nevoie de acel produs la o anumita data, e recomandat sa sunati pentru cinfirmare expediere express.

In perioada sarbatorilor, sa a campaniilor de reduceri la nivel national, e posibil ca firmele de curierat sa inregistreze intarzieri de livrari de pana la 5 zile. De aceea va recomandam sa luati in calcul aceasta perioada in cazul plasarii unei comenzi.

 

Livrarea produselor la nivel international*

În afara teritoriului României livrarea se face prin intermediul curierilor internaționali – Eurosender.com. Costul transportului se calculează punctual pentru fiecare transport în parte în functie de greutate și destinație.

Colete(documente/marfă) -25 lei/primul kg - 1.9 lei/fiecare kg adițional

Servicii cu valoare adaugată

Asigurare 1% din valoarea declarată, marfa devenind asigurată 100%.

Serviciul ramburs numerar - 5 lei.

* VĂ RUGĂM SĂ NE CONTACTAȚI PENTRU COTAȚIA DE PREȚ A TRANSPORTULUI PRECUM ȘI TERMEN DE LIVRARE , ÎNAINTE DE A LANSA O COMANDĂ CU LIVRARE INTERNAȚIONALĂ.

 

Pentru produsele care nu sunt disponibile integral ca și cantitate pe stoc, se va obține o confirmare elefonică a stocului (stocul propriu este minim și trebuie verificat stocul la importator sau producător). În general, livrarea produselor care nu se află pe stoc pot fi livrate luând un calcul un surplus de 3 zile pentru livrare și o reconfirmare de preț a comenzii.

Din cauza transportului, produsele pot suferi deteriorări / distrugeri, în acest caz urmând a ne trimite o solicitare pe adresa de e-mail cu un proces verbal emis de curier atașat în care se specifică ce produse au fost deteriorate. Aceste produse vor fi înlocuite cu alte produse similare și vor fi expedite în termenii de livrare specificați mai sus. În caz de lipsă de observații pe documentul de transport al livratorului, nu va fi acceptată nici o reclamație nici de către livrator și nici de către MyWine. Nu ne asumăm răspunderea pentru prejudiciile cauzate de întârzierea livrării din motive ce țin de operativitatea companiei de curierat.

În cazul în care se dorește un retur al produselor, conform O.G. 130/2000, produsele achiziționate se pot returna în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 3 zile lucrătoare de la primire, fără penalități și fără invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Clientul poate solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea cu unul conform. Daca MyWine nu poate înlocui produsul cu unul conform, se va restitui contravaloarea produsului în cel mult 30 de zile de la data returnării. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se acceptă pentru returnare produsele care prezintă modificări fizice, zgârieturi, rupturi, găuri etc.

Costul livrării include costul procesării și ambalării, cât și costurile poștale. Costul procesării este fix, în timp ce costul transportului poate varia în funcție de greutatea totală a pachetului.

Vă sfătuim să vă grupați toate articolele într-o singură comandă. Putem grupa comenzi distincte plasate separat, in aceeasi zi, costul de expeditie urmand a fi comunicat. Riscurile aferente livrării cad în responsabilitatea dumneavoastră, dar luăm măsuri speciale pentru a proteja obiectele fragile. Cutiile sunt generos dimensionate și articolele dumneavoatră sunt bine protejate. In cazul in care se solicita ambalare tip cadou, produsele vor fi protejate suplimentar sub ambalajul tip cadou, pentru siguranta lor.

În cazul în care nu puteți fi găsit la data și ora stabilite pentru livrare, vei fi contactat prin e-mail sau apelat la numărul de telefon declarat, iar în cazul in care nu sunteti disponibil, mywine.ro sau firma de curierat va păstra bunurile comandate timp de 2 zile lucrătoare, interval în care vă vom contacta din nou prin e-mail pentru a definitiva livrarea. În cazul în care nici de această dată nu veți fi găsit, comanda va fi anulată si costurile de ambalare si transport tur-retur vor fi facturate catre client

În cazuri speciale (produsele comandate nu se află în stocul nostru sau al furnizorului, dificultăți de transport) ne rezervăm dreptul de a mări corespunzător perioada de livrare, dar aceasta nu poate depasi 30 de zile, dupa care comanda se poate anula, fara alte costuri.

 

Comenzile se procesează:

de luni până vineri între orele 09.00 - 18.00.

sâmbătă între orele 09.00 - 13.00. Comenzile colectate Duminică se vor procesa începând de luni.

Comenzile primite în afara acestor intervale se procesează în următoarea zi lucrătoare.

Produsele comandate, în limita stocului disponibil, se livrează în prima zi lucrătoare, care urmează zilei în care are loc procesarea. Zilele declarate sărbători legale pot fi excepții de la regulile anterioare, iar periada de livrare va fi prelungita cu perioada sarbatorita.

 

ATENTIE!

Odata cu plasarea comenzii, cumparatorul isi asuma costurile de ambalare si de transport in cazul in care refuza receptia lor. 
Factura va fi inaintata catre client avand obligativitatea platii acesteia in maxim 48 de ore. In cazul refuzarii platii se vor aplica penalitati de 1%/zi de la data refuzarii comenzii.