Plata produselor
Produsele comandate raman proprietatea MyWine.ro până în momentul achitării integrale a sumelor de plată.
Plata produselor comandate se poate face:
1. Ramburs/numerar la livrare (clienți persoane fizice / juridice);
2. Prin virament bancar în contul nostru deschis la Banca Transilvania: RO35BTRLRONCRT0540137901 (clienti persoane juridice sau clienți persoane fizice);
3. On-line prin card bancar (carte de credit/debit, inclusiv cardurile românești) - Euplatesc.ro, Paypal, Revolut;
4. Plata cu numerar sau carte de credit/debit la ridicarea mărfii din magazinele partenere.
Cum știți dacă informațiile de pe credit cardul dvs sunt în siguranță
Pentru a fi siguri că ați accesat serverul nostru de securitate, înainte de a introduce informații financiare cu caracter privat, verificați în coltul din stânga jos al browserului dvs. În cazul în care vedeți o cheie nedesfacută sau o încuietoare închisă (depinde de browserul pe care îl aveți dvs), atunci sistemul SSL este activ. Ca să repetați verificarea sistemului de siguranță, uitați-vă la URL-ul său linia de locație a browserului dvs. În cazul în care ați accesat un server de securitate, primele caractere din adresă ar trebui să se modifice de la “http” la”https”.
Anumite versiuni de browsere și anumite firewall-uri nu permit comunicarea prin intermediul serverelor de securitate pe care le folosim noi pentru a procesa comenzi la magazin. În cazul în care nu puteți accesa serverul de securitate, indiferent din ce motiv, vă rugăm să ne transmiteți comanda dvs prin e-mail la office@mywine.ro. Reprezentanții serviciului nostru de support clienți vă vor acorda asistența de care aveți nevoie.