Termenul de Valabilitate, Garanția și/sau Înlocuirea Produselor
Produsele ce sunt comercializate prin acest site au, fiecare, termenul de valabilitate, garanția și/sau înlocuirea lor oferite acestora de producător. Nu se poate invoca garanția în condițiile utilizării improprii sau incorecte a produsului. În maxim 48 de ore de la livrarea produsului, în cazul depistarii unor probleme de functionare, clientul poate solicita companiei noastre returnarea produsului/produselor, numai în ambalajul original și împreună cu originalele documentelor tranzacției respective. În acest caz, acestuia i se poate înlocui respectivul obiect cu unul identic sau – dacă acest lucru nu este posibil – poate primi înapoi suma plătită pentru acel obiect in termen de 15 de zile.
- sticlele sunt vandute ca obiecte de colectie, antichitati si fara garantie, ele fiind apreciate prima oara mai mult pentru ce simbolizeaza si a doua oara ca continut; aceste produse sunt tinute la pivnita, in conditii de intuneric si umezeala, la o temperatura adecvata.
- unele produse pot veni insotite de certificate de licitatie ca urmare a unei achizitii de lot prin licitatie, sau de buletine de analiza si de conformitate.
- se respecta termenii si conditiile de comercializare.
- consumatorul realizeaza ca produsul are o vechime ce pot lasa urme si defecte vizibile (vinuri de colectie de 30 de ani sunt vinuri de colectie, nu de servit).
- dupa o perioada de pastrare, o parte din aroma este estompata si inlocuita de un buchet complex de invechire, care-i accentueaza unicitatea.
- produsele alimentare deschise, sau cu ambalajul original deteriorat sunt considerate ca folosite si fara garantie nu pot fi returnate returnate.
- in cazul in care comandati un produs si coletul nu este ridicat si platit, MYWine isi rezerva dreptul de facturare a serviciilor de transport conform cu cheltuielile efectuate pentru tur si retur marfa si costuri de ambalare.
- in cazul in care se comanda produse personalizate, acestea nu pot fi returnate, ele vor fi platite conform facturii inaintate.
- in cazaul in care se comanda un produs de pe acest site si se doreste returnarea acestuia, pe motive diverse, se vor opri cheltuielile de transport tur-retur, urmand ca pretul produsului sa fie returnat ca valoare, dupa caz, cumparatorului in 15 de zile.
ATENTIE !!! La vinurile vechi, de mai mult de 10 de ani, înainte de deschiderea acestora este indicat să se respecte anumite reguli :
1 - Sticla nu trebuie agitata!
2 - Sticla trebuie să stea nemiscata cu dopul in sus cu cel puțin 10 zile !
3 - Ar trebui să fie deschise cu câteva ore înainte de a consuma.
4 - Sticla sa fie deschisa utilizand o pârghie pentru capace cu aer, deoarece dopul tinde să rupă cu ajutorul unui tirbuson normal spiralat.
5 - Odată deschis, ar trebui să fie varsat ușor, fără a face mișcări bruște a sticlei pentru a preveni orice transfer de depunere , până la 4/5 din conținutul într-un decantor.
6 - Vinul roșu ar trebui să fie servit la temperatura camerei, vinul alb, în mod normal, la temperatura normală a frigiderului, dupa ce a stat in decanter lcam 20 min minim.
Comenzi
Odata cu plasarea comenzii, cumparatorul isi asuma costurile de transport in cazul in care refuza receptia lor. Factura va fi inaintata catre client, costuri aferente tur si retur, cheltuieli de manipulare de 50 lei, avand obligativitatea platii acesteia in maxim 48 de ore. In cazul refuzarii platii se vor aplica penalitati de 1%/zi de la data refuzarii comenzii.
Prețul produselor
Prețurile sunt afișate pe site în lei și anume: LEI (RON) cu TVA. Prețurile produselor sunt cele afisate pentru fiecare produs in parte. Preturile in Euro vor fi convertite in lei la cursul BNR + 2%.
MyWine va putea desfășura orice campanie promoțională referitor la produsele afișate pe site, promoții ale căror condiții vor fi stabilite în întregime de către MyWine.
Prețul final plătit de client este format din prețul produsului și cheltuielile de expediție. MyWine nu percepe nici o taxă suplimentară clientului la cumpărarea produsului. Pentru orice taxă percepută suplimentar, vă rugăm să vă adresați imediat la office@mywine.ro.
Responsabilități privind produsele
Produsele (atunci când este cazul) sunt însoțite de certificate de garanție ale producătorilor / furnizorilor. MyWine nu va putea fi facută responsabilă în cazul oricăror neconcordanțe sau lipsuri în ceea ce privește produsele, calitatea acestora sau orice alte aspecte privind aceste produse. Orice reclamație va fi adusă la cunoștință MyWine în maximum 48 de ore de la recepționarea produselor, urmând ca aceasta să fie transmisă furnizorului produselor respective, spre soluționare.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau suferă deteriorări pe timpul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de MyWine, dar nu și alte despăgubiri in termen de 48 de ore.
MyWine, datorită specificului afacerii nu poate garanta disponibilitatea în stocuri a tuturor produselor afișate. Din acest motiv, MyWine își asumă dreptul de a nu onora comanda în cazul în care respectivul produs nu este aprovizionat momentan. Clientul va primi înapoi banii încasați de societate pentru respectiva comandă în termen de maxim 3 zile.
Declinarea garanțiilor și limitări ale responsabilitățlor
MyWine nu oferă nici o garanție utilizatorilor referitoare la disponibilitatea serviciilor sale, corectitudinea informatiilor publicate sau securitatea serviciilor sale.
Conținutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) este proprietatea MyWine și a partenerilor săi și a fost alcătuit în colaborare cu furnizorii produselor prezentate. Imaginile sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, iar produsele efectiv livrate pot diferi de imagini în orice mod (culoare, accesorii, aspect etc.)
Site-ul https://www.mywine.ro si materialele aferente sunt oferite “asa cum sunt” și “atât cât sunt disponibile”.
MyWine nu iși asumă responsabilitatea și nu poate fi facută responsabilă pentru orice pagube apărute prin folosirea în orice fel a produselor achiziționate prin intermediul acestui site, produse pentru care MyWine nu oferă nici o garanție, expresă sau implicită.
MyWine nu garantează și nici nu va putea fi considerată responsabilă în cazul în care produsele achiziționate nu corespund scopului pentru care au fost achiziționate.
De asemenea, MyWine nu oferă nici o garanție în cazul oricăror consecințe care pot apărea, cauzate de nefuncționarea serviciilor, intârzierea informațiilor sau securitatea aplicațiilor sale.
MyWine nu va fi facută responsabilă pentru orice pagube, de orice fel, incluzând, dar nu limitativ, orice daune directe, indirecte sau incidentale. Nu răspundem pentru nici o pagubă de-a voastră, de orice fel.
Cautări
Toate funcțiile de căutare oferite de mywine.ro sunt puse la dispoziția utilizatorilor în scopul sporirii funcționalității site-ului. MyWine.ro nu colectează informații personale în urma operațiunilor de căutare, dar poate păstra și analiza istoricul căutarilor efectuate, în scopul de a identifica interesele clienților și de a imbunătăți serviciile oferite acestora.
Hyperlink-uri si alte site-uri
MyWine poate include în site link-uri catre alte site-uri, aflate sau nu în proprietatea mywine nu poate fi, în nici o circumstanță, responsabil pentru conținutul acestor site-uri.
Greșeli de tipărire
MyWine și furnizorii săi nu iși asumă responsabilitatea pentru greșelile de tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile sau imaginile produselor. În cazul în care o comandă nu poate fi onorată din cauza unor astfel de erori, mywine.ro iși rezervă dreptul de a anula comanda respectivă si de a anunța clientul iî cel mai scurt timp posibil despre eroarea aparută și de rectificarea ei.
Litigii
Orice tentativă de acces neautorizat la site-ul www.mywine.ro și orice încercare de fraudă va fi raportată fără intârziere autorităților competente. Toate litigiile vor fi soluționate pe cale amiabilă. Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe acel amiabilă, sau una din părți renunță la soluționarea pe cale amiabilă, litigiul se va soluționa prin arbitrajul Curții de Arbitraj Comercial Internațional de pe lângă Camera de Comerț și Industrie a României și a Municipiului Bacău în conformitate cu Regulile de procedură arbitrală ale acestei Curți. Hotărârea arbitrală este definitivă și obligatorie. Forța majoră invocată și probate de una din părți în condițiile legii, exonerează părțile de obligații – cu excepția obligației de plată pentru serviciile prestate până la apariția ei – pe întreaga durată a forței majore.
Dispoziții Finale
Dacă oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasită nulă sau nevalidă, indiferent de cauză, această clauză nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odată cu cumpărarea și lansarea comenzii, clientul aceptă fără obiecțiuni condițiile și termenii de utilizare, valoarea acestora fiind aceași cu un contract valabil încheiat.
Legătura către website Comisia Europeană cu privire la soluționarea litigiilor:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/