Intrebari despre produse si comenzi
- Cum pot cauta un anumit produs in magazin?
Pentru a cauta un produs, va rugam sa folositi modulul de cautare existent in partea de sus a site-ului. Introduceti informatiile cautate, iar daca acestea se regasesc pe site, vi se va afisa o lista a rezultatelor compatibile.
- Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Da, MyWine onoreaza comenzile persoanelor juridice. Pentru a primi factura fiscala cu datele firmei, va rugam sa introduceti datele care vi se vor solicita la inregistrare sau in cadrul procesului de comanda.
- Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
In aceasta situatie, in cadrul procesului de comanda, veti avea optiunea sa introduceti informatiile corespunzatoare adresei de livrare dorite. Va rugam la comentarii sa specificati daca doriti ca documentele fiscale doriti sa fie furnizate la alta adresa decat cea de destinatie a produsului.
- Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont.
- Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu.
- Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, este necesar sa va creeati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati adaugat produsele dorite in Cosul de cumparaturi.
- Pot modifica o comanda lansata?
In cazul in care doriti sa modificati o comanda, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Va rugam sa precizati si ID-ul comenzii, pe care il puteti regasi in sectiunea Istoric comenzi.
- Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi..
- Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site. Produsele care nu sunt disponibile pe stoc pot fi comandate luand in calcul o perioada de livrare cuprinsa intre 5 zile si 30 zile.
- Doresc sa obtin informatii suplimentare, care nu se regasesc pe site. Cum procedez?
In acest caz, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact, sau telefonic.
- Detin cateva produse primite. Pot sa le comercializez prin aceasta platforma?
Da, se pot comercializa, trebuie in primul rand sa ne trimiteti o descriere, cateva poze si conditiile de pastrare. Va vom raspunde legat de modul de comercializare.
- Pot comanda produse cu transport gratuit?
Comenzile care sunt in valoare minima de 1000 lei fara TVA, pot fi expediate gratuit, sau pentru clientii care au rezidenta in Municipiul Bacau.
- Se pot expedia produse in afara tarii?
Produsele pot fi expediate in afara tarii dupa o verificare a valorii transportului si a perioadei de livrare.
- Ce cantitate maxima pot comanda?
Produsele se pot ambala in colete de: 6 sticle si de 12 sticle pentru a se asigura o siguranta sporita la manipulare. Pentru comenzi de peste 10 baxuri de 6 sticle, se pot expedia si paletizat.
_ Daca am un eveniment, unde am nevoie de o sortimentatie mai mare de bauturi, pot comanda si returna la finalul evenimentului din produsele comandate?
Da, bineinteles ca se pot prelua in sistem de storno, cu conditia ca ambalajele si produsele sa fie in stare foarte buna, la fela ca in momentul achizitionarii lor, in termen de maxim 3 zile de la data primirii comenzii.